از امشب با شعار «اورژانس، نجات و سلامت»

«انس» روی آنتن شبکه سوم سیما می رود

اولین قسمت از برنامه «انس» با شعار «اورژانس، نجات و سلامت» از امشب (یکشنبه ـ ششم خرداد ماه) ساعت ۲۱:۳۵ دقیقه از شبکه سوم سیما پخش می شود.

به گزارش صبای سلامت، یکی از برنامه‌هایی که شبکه سوم سیما برای حوزه سوانح و حوادث در نظر گرفته، برنامه‌ای تحت عنوان «انس» است، این برنامه روزهای فرد هر هفته از این شبکه تلویزیونی به روی آنتن می‌رود.
نخستین قسمت از برنامه «انس» امشب ـ ششم خرداد ماه از ساعت ۲۱:۳۵ دقیقه با حضور دکتر پیرحسین کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور به موضوعتی از قیبل اهداف شکل گیری برنامه «انس»، اهداف کوتاه مدت و بلند مدت سازمان اورژانس کشور، و ایجاد شهرک اورژانش در کشور خواهد پرداخت.
از جمله بخش‌های این برنامه می‌توان به مباحث کارشناسی، آموزش به مخاطبان، گزارش، مستند و … اشاره کرد که محمد کرم درآبادی، مجری سابق مجله خبری شبکه یک سیما به اجرای این برنامه می‌پردازد.
بنا براین گزارش، برنامه «انس» با شعار «اورژانس، نجات، سلامت» کاری مشترک از سازمان اورژانس کشور و شبکه سوم سیما، در‌بردارنده بخش‌های تولیدی نیز بوده و در هر قسمت بخش کارشناسی با موضوعات مختلف و متنوع روز در حوزه اورژانس کشور را شاهد خواهیم بود.
یادآور می‌شود، برنامه «انس» روزهای یکشنبه، سه شنبه و پنجشنبه از ساعت ۲۱:۳۵ دقیقه از شبکه سوم سیما روی آنتن می‌رود و مخاطبان این برنامه می توانند از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۰۰۱۱۵ سوالات، انتقادات و پیشنهادات خود را با عوامل برنامه ساز برنامه «انس» در میان بگذارند.

کد خبر: # 149703065104

دیدگاهتان را بنویسید