معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا

استفاده از ظرفیت هنر در کاهش سوانح و حوادث

معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا استفاده از ظرفیت هنر در اطلاع رسانی از برگزاری نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث را مهم ارزیابی کرد.
سرهنگ عین ا..جهانی، معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در گفتگو با شبکه رادیویی سلامت با بیان این مطلب افزود: ریاست نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث همان طوری که در افتتاحیه این جشنواره به خوبی عمل کرده است، باید این همت را در طول دریافت آثار، داوری صحیح و اطلاع رسانی ادامه دهد.
معاون اجتماعی پلیس راهور ناجا در ادامه بر لزوم جدیّت مسئولان نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث تا پایان اختتامیه این جشنواره تاکید کرد.
وی استفاده از ظرفیت هنرمندان در اطلاع رسانی نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث را مهم ارزیابی و بیان کرد: با تلاش مسئولان برگزاری این جشنواره و مطلع ساختن هنرمندان، اندیشمندان و کارشناسان علمی می توان از توان آنها در آگاهی رسانی به مردم استفاده کرد.
یادآورمی شود؛ علاقه مندان می توانند آثار دیداری، شنیداری و مکتوب خود را تا اول آذرماه به دبیرخانه این جشنواره به نشانی radiosalamat@irib.ir و یا سایت جشنواره به نشانی www.jpsh.ir ارسال کنند.

کد خبر: # 149606063648

دیدگاهتان را بنویسید