مدیر کل حراست سازمان غذا و دارو تاکید کرد:

استفاده از روش های مبتکرانه، هنرمندانه و خلاقانه در پدافند غیر عامل

مدیر کل حراست سازمان غذا و دارو  بر استفاده ازروش های عملیاتی مبتکرانه، هنرمندانه و خلاقانه در پدافند غیر عامل تاکید کرد. 

به گزارش صبای سلامت به نقل از سازمان غذا و دارو ؛ مدیر کل حراست سازمان غذا و دارو در جلسه پدافند غیر عامل که  با حضور معاون پشتیبانی سازمان برگزار شد با بیان اینکه اقدامات پدافند غیرعامل شامل اصول اساسی و ملاحظاتی است که در اغلب کشورهای دنیا با  اندک تفاوتهایی پذیرفته شده است گفت: این اقدامات صرفا شامل روشهای خشک و خشن و سریع نبوده و در اکثر مواقع با روش های عملیاتی مبتکرانه، هنرمندانه و خلاقانه به منصه ظهور می رسد.

مهندس محمد عاقل اضافه کرد: از آنجا که سطح هر اصل به خلاقیت‌های فکری افراد، شرایط، زمان و مکان بستگی دارد و  اصولا هم حد و مرزی برای این اصول قابل تعیین نیست در نحوه بکارگیری اصول دفاع پدافند غیر عامل تا حد غیر قابل تصوری تنوع وجود دارد.

وی  با بیان اینکه الزامی که تحت عنوان پدافند غیر عامل در ارگان عریض و طویلی مثل سازمان غذا و دارو که  فعالیتهای متنوع و حساسی را مدیریت و نظارت می کند تصریح کرد:این ضرورتها اقداماتی است که بر مبنای آن می توان از هدر رفت منابع سخت افزاری و نرم افزاری مثل منابع مالی، نیروی انسانی و امکانات آن در هر شکل و قالبی جلوگیری نموده و نه تنها میزان این خسارات و تلفات را به حداقل ممکن کاهش داد بلکه در جهت افزایش پتانسیل های بالقوه آن نیز اقدام نمود.

مهندس عاقل با اشاره به نقش موثر معاونت پشتیبانی بعنوان بازو و روابط عمومی بعنوان نماد بیرونی سازمان در بروز و ظهور اقدامات فوق تصریح کرد: خدا را شاکریم که تحت مدیریت جامع و مقتدر ریاست سازمان غذا و دارو، رشد محسوس و قابل توجهی در تمامی حوزه های متبوع سازمان بوجود آمده که در عینیت بخشی به مصداقهای پدافند غیر عامل اقدامات ارزشمندی بحساب می آید.

مدیر کل حراست سازمان غذا و دارو اضافه کرد: به اعتقاد ما تمرکز بر فعالیتهای صورت گرفته در حوزه پدافند غیرعامل سازمان غذا و دارو و جمع بندی و تدوین گزارشی کامل از اقدامات انجام شده در آن که البته با همکاری و همدلی همه بخشها بوده است می تواند مرجعی عملی برای سایر ارگانها باشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: سازمان غذا و دارو همانند دیگر بخش ها که در آن موفق ظاهر شده است به شرایط فعلی بسنده نخواهد  کرد و در نیل به وضعیت مطلوب، توانمندتر از قبل ظاهر خواهد شد.

 

 

 

 

کد خبر: # 149604143429

دیدگاهتان را بنویسید