در تعطیلات عید سعید فطر همراه ما باشید:

از شکرانه تا خدا راهی نیست روی موج سلامت


همزمان با عید سعید فطر، شبکه رادیویی سلامت روزهای دوشنبه و سه شنبه مورخ ۵ و ۶ تیر ماه، برنامه های ویژه ای را تقدیم مخاطبان می کند.
به گزارش  صبای  سلامت، برنامه های این شبکه رادیویی به مناسبت عید سعید فطر، به شرح زیر از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
«تا خدا راهی نیست» کاری از گروه تغذیه و سلامت، ۴تیر ماه، از ساعت ۱۹:۱۰ به مدت ۱۱۰ دقیقه با حضور کارشناسان به این پرسش که از «رمضان امسال چه درسی گرفتیم؟ بهترین راه شکرگزاری کدام است؟»، پاسخ خواهد داد.
«شکرانه» روزهای ۵ و ۶ تیر ماه، از ساعت ۱۷ به مدت ۱۲۰ دقیقه  با تاکید بر اینکه خوش خلقی مهمترین ویژگی در ایجاد صمیمیت و نزدیکی بین همسران به موضوع «قدردان یکدیگر باشیم» می پردازد.   
«پشت پلک صبح» روزهای ۴ و ۶ تیر ماه، از ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۱۲۰ دقیقه با حضور کارشناسان «مصادیق صبر در زندگی» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد و به این پرسش که «چه تغییراتی در این یک ماه در من ایجاد شده و برای حفظ این تغییر چه کارهایی انجام می‌دهم؟»، پاسخ می دهد.
«صبح و زندگی» کاری از گروه اجتماعی، روزهای ۵ و ۴ تیر ماه، از ساعت ۷:۰۵ به مدت ۸۰ دقیقه با موضوع «آخرین روز ماه بندگی» به پخش گزارش از مراسم نماز عید سعید فطر نیز خواهد پرداخت.
«تسبیح صبح» ویژه برنامه هنگامه اذان صبح به موضوع «حلول ماه شوال و فرا رسیدن عید فطر» می پردازد.
«تا بیکران» ویژه برنامه هنگامه اذان ظهر  به موضوع عید سعید فطر، عید شکر گزاری و بندگی خواهد پرداخت.
«خونه زندگی» کاری از گروه خانواده، روزهای ۴۵ و ۶ تیر ماه، از ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه با حضور کارشناسان به موضوع«رمضان و فرصتی برای خویشتن داری؛ و تاثیر شکرگذاری بر سلامت روان خانواده» می پردازد.
«فراسو» کاری از گروه بهداشت و تندرستی، ۵ تیرماه، از ساعت ۸:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه، با موضوع «بهداشت و سلامت در سفر» به بیان توصیه های طب مسافرتی در فصل سفر با توجه به تعطیلات عید فطر،گرمای هوا و اقلیم های متفاوت داخلی خواهد پرداخت.
«شور زندگی» کاری از گروه بهداشت روان، روزهای ۵ تیر ماه، از ساعت ۱۰:۲۰ به مدت ۱۰ دقیقه به بررسی موضوع «تعطیلات شاد با حضور سالمند» اختصاص دارد.
«سایبان آرامش» کاری از گروه بهداشت روان، روزهای ۵ و ۶ تیر ماه، از ساعت ۱۴:۰۵ به مدت ۴۵ دقیقه با حضور کارشناسان به این سوال که «چگونه می‌توانیم آرامش روانِ خود را حفظ کنیم؟» پاسخ می دهد.
 گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت، به صورت ۲۴ ساعته از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

کد خبر: # 149604043344

دیدگاهتان را بنویسید