در هفته «سلامت گوارش» بشنوید:

از «سلامت دستگاه گوارش» تا «توصیه هایی برای روزه داری»

شبکه رادیویی سلامت، همزمان با آغاز هفته سلامت گوارش، در برنامه های «فراسو» و «مجله پزشکی»، با حضور کارشناسان به سوالات شنوندگان درباره «گوارش و روزه داری» پاسخ می دهد.

به گزارش صبای سلامت، «فراسو» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی شبکه رادیویی سلامت است، که به منظور آگاهی، اطلاع رسانی، تعامل با شنوندگان و ارائه راهکارهای مناسب؛ هر روز در این برنامه رادیویی از یکی از پزشکان متخصص دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنوندگان پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه دهد.
این برنامه رادیویی، روز دوشنبه ـ یکم خرداد ماه با حضور مژگان فروتن، فوق تخصص گوارش و کبد به موضوع «غربالگری های ضروری دستگاه گوارش» خواهد پرداخت.
یادآور می شود برنامه «فراسو»، شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت ۸:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه، به کوشش برنامه سازان گروه «بهداشت و تندرستی» و گروه «تغذیه و سلامت»، بر روی موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز، تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.
*** روز جهانی آسم و آلرژی روی موج تندرستی
«مجله پزشکی» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت و تندرستی رادیو سلامت است که دوشنبه ـ یکم خرداد ماه از ساعت ۱۵ به مدت ۶۰ دقیقه با حضور دکتر نیک پور، فوق تخصص گوارش و کبد موضوع «روزه و بیماری های گوارش» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
همچنین این برنامه رادیویی، روز سه شنبه ـ دوم خرداد ماه، با حضور بهنام حسینی آهنگر، فوق تخصص گوارش و کبد موضوع « روزه داری و مقابله با مشکلات شایع سوء هاضمه(یبوست و خشکی دهان)» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
روز چهار شنبه ـ سوم خرداد ماه، این برنامه با حضور فرزاد اشراقی، متخصص مغز و اعصاب به موضوع «روزه و میگرن و راه های پیشگیری و مقابله با سردرد» خواهد پرداخت.
این برنامه به منظور ارتقای سطح سلامت جامعه و آگاهی از راه‌های پیشگیری از بیماری‌ها، هر روز به یکی از موضوع‌های حوزه سلامت اختصاص دارد.
گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت ۲۴ ساعته از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

 

کد خبر: # 149603012977

دیدگاهتان را بنویسید