هفته سلامت در «به رنگ زندگی» بشنوید:

از «سفیران سلامت» تا «کیفیت زندگی» روی موج تندرستی

در برنامه «به رنگ زندگی» شبکه رادیویی سلامت، این هفته (شنبه تا چهارشنبه مورخ دوم الی  ششم اردیبهشت ماه)، موضوع «هفته سلامت» مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش صبای سلامت، به رنگ زندگی» یک مجله عصرگاهی از گروه بهداشت روان رادیو سلامت است که می کوشد تا مخاطبان را با نقش و کارکرد مولفه‌های هوش معنوی در سلامت روان آشنا کند.

این برنامه عصرگاهی به تهیه کنندگی «نازیلا نظمی» و گویندگی «سیما رستگاران»، روز شنبه با حضور دکتر محمد رضا وفا، متخصص تغذیه از ساعت ۱۷ به مدت ۱۰۰ دقیقه به پرسش های مخاطبان درباره «من برای سلامتی خود اهمیت قائل هستم، به همین خاطر به تغذیه خود اهمیت می‌دهم و هر روز ؟؟؟ مصرف می‌کنم»پاسخ می دهد.

روزهای یکشنبه تا چهارشنبه این برنامه رادیویی به شرح زیر است:

روز یکشنبه: سفیران سلامت (هفته سلامت): من هم می‌توان سفیر سلامت باشم، اگر  …

روز دوشنبه: دکتر صادقی، روانشناس سلامت: ارتقاء کیفیت زندگی (هفته سلامت): برای افزایش کیفیت زندگی‌ام، تصمیم دارم  …

روز سه شنبه: دکتر مینا پورفرخ، روانشناس؛ سلامت روان (هفته سلامت): من برای حفظِ سلامتِ روان خود تلاش می‌کنم … را منتشر ‌کنم

روز چهارشنبه: دکتر شهرام رفیعی‌فر، سواد سلامت (هفته سلامت): اگر از بیماری خود مطلع شوم، اولین کارهایی که انجام می‌دهم ….

برنامه «به رنگ زندگی» از بخش های متعدد و متنوعی همچون تغذیه سالم، ایمنی در محیط کار تشکیل شده است.

گفتنی است، برنامه «به رنگ زندگی»، به صورت یک هفته در میان، به همت برنامه سازان «گروه خانواده» و «گروه بهداشت روان» شبکه رادیویی سلامت بر روی موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

 

 

 

کد خبر: # 149602022623

دیدگاهتان را بنویسید