پیام تسلیت مدیرعامل شرکت حفاری شمال برای جانباختگان حادثه زلزله غرب کشور

به گزارش صبای سلامت ، به نقل از روابط عمومی شرکت حفاری شمال- حمیدرضا گلپایگانی مدیرعامل شرکت حفاری شمال در پیامی وقوع حادثه زلزله در غرب و جنوب غرب کشور و درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان را تسلیت گفت. متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

انا لله و انا الیه راجعون

متاسفانه امروز با بروز زلزله در غرب کشور؛ شاهد آن بودیم که قطعه ای دیگر از میهن عزیزمان در سوگ نشست و صدها نفر از هم میهنانمان در زیر آوار مدفون شدند و یا از ریزش آوار مصدوم گردیدند.

بدون شک یکایک ما به تلخی اتفاقات ناگوار و رخدادهای ناگهانی واقفیم و به خوبی می‌دانیم پذیرش اتفاقاتی که خارج از اراده انسان است می‌تواند تا چه میزان سخت و پراندوه باشد، و نیز به این باور رسیده‌ایم که تحمل رنج و اندوه ناشی از این رخدادها تنها با همدلی و همراهی برای رسیدن به روزهای روشن ممکن خواهد بود.

اینجانب نیز برخویش واجب می دانم از طرف هیئت مدیره و کارکنان شرکت حفاری شمال؛ این اندوه ملی و درگذشت تعدادی از هموطنان عزیزمان را که در حادثه زلزله استان‌های غربی و جنوب غربی بوقوع پیوست؛ صمیمانه به خانواده ایشان و مردم گرانقدر ایران اسلامی تسلیت عرض نموده و برای بازماندگان نیز آرزوی شکیبایی و صبر نمایم.

کد خبر: # 149608224180

دیدگاهتان را بنویسید