وبینار «رهایی از آزردگی» برگزار می شود: چگونه خود را از کینه‌ و دلشکستگی‌های گذشته رها کنیم

 

 

 

 

 

 

 

 

وبینار «رهایی از آزردگی» به ما کمک می‌کند تا بتوانیم هرآنکس و هرآنچه که از گذشته به شکل کینه یا هر شکلی از آزردگی با خود حمل می‌کنیم را رها کرده و آزادمنشانه مسیر زندگی را ادامه دهیم.

به گزارش صبای سلامت، هر اتفاقی که در زندگی ما می‌افتد، به خودی خود نه خوب است و نه بد، یا به بیانی دیگر، هم خوب است و هم بد. این ما هستیم که انتخاب می‌کنیم چگونه و به کدام جنبه‌های آن بیشتر توجه کنیم، برجسته‌ترشان کنیم و بواسطه‌شان احساس خوشبختی و رضایت‌مان را تقویت کنیم یا احساس ضعف و آزردگی‌هایمان را.

بخشیدن و گذشت از یک فرد یا رویداد هم دست خود ماست، و در نتیجه این بخشیدن، خود ما اولین نفری هستیم که از دام آزردگی رها می‌شود.

در وبینار «رهایی از آزردگی» دکتر ویدا فلاح، روانشناس و مدرس مهارت‌های زندگی، درباره علت گیر افتادن‌های ما در تله آزردگی از دیگران و اینکه چگونه و با چه مدل ذهنی می‌توانیم در مقابل رویدادهای بیرونی، مجهز و مقتدرانه عمل کنیم سخن می‌گویند.

راه‌حل برخی از بزرگترین مشکلات ما بسیار ساده و در دسترس ماست، راه حل‌هایی که می‌توانند زندگی ما را، و خوشحالی ما را به شدت تحت تاثیر قرار دهند. این ما هستیم که می‌توانیم با انتخاب یک قدم درست،  با یاد گرفتن مهارت‌های تفکر و مهارت‌های مدیریت بر خود، گره‌های کور عاطفی و ارتباطی‌مان را باز کرده و زیباتر زندگی کنیم.

تاریخ برگزاری وبینار: پنجنشبه ۷ بهمن ۱۳۹۵ / ساعت ۱۵:۳۰ الی ۱۶:۴۵/ با حضور دکتر ویدا فلاح، روان شناس تربیتی و مدرس مهارت های زندگی

گفتنی است، وبینار «رهایی از آزردگی» برای همه افرادی که هنوز پرونده‌های بسته نشده‌ای از ناراحتی یا آزردگی در ذهن‌شان دارند موثر است.

 

کد خبر: # 149510281259

دیدگاهتان را بنویسید