هفته کتاب و کتابخوانی روی خط رادیو سلامت

شبکه رادیویی سلامت، همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی طی هفته جاری در برنامه های خود به بررسی اهمیت فرهنگ کتایخوانی می پردازد.

به گزارش صبای سلامت، برنامه های این شبکه رادیویی در هفته جاری به شرح زیر است:
برنامه «قاصدک» در قالب قصه و قطعه نمایشی از ۲۰ تا ۲۶ آبان ساعت ۲۱:۰۵ به روی آنتن می‌رود و قصه‌هایی برگرفته از کتاب‌های کودکان را مرور می‌کند.
برنامه «افق روشن» کاری از گروه سلامت اجتماعی دوشنبه ۲۲ آبان در قالب گفتار، گزارش و کارشناسی ساعت ۹:۰۵ به نظارت بر محتوای کتاب‌های چاپ شده با در نظر گرفتن سلیقه مخاطب می‌پردازد.
«کودکانه» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان از ۲۰ تا ۲۶ آبان ساعت ۶:۳۵ با حضور کارشناسان به این سوال که چرا کتاب می خوانیم؟ پاسخ می دهد.
برنامه «فرزند من»، ۲۴ آبان ماه از ساعت ۱۶:۰۵ به موضوع تشویق فرزندان به کتاب خواندن، برنامه «یک روز یک کتاب»»، ۲۶ آبان از ساعت ۱۳:۴۵ به معرفی کتاب و برنامه «صبح و زندگی» ۲۴ آبان از ساعت ۷:۰۵ به موضوع ما کتاب می خوانیم خواهند پرداخت.
برنامه شبانگاهی «پشت پلک صبح» روزهای ۲۱،۲۴، ۲۵ و ۲۶ آبان، از ۳۰ دقیقه بامداد با حضور کارشناسان به بررسی اهمیت کتاب و کتابخوانی می پردازد و برنامه «خونه زندگی» نیز از ۲۰ الی ۲۶ آیان به معرفی کتاب خواهد پرداخت.
«کوچه سلامت پلاک ۱۰۲»، ۲۶ آبان با حضور کارشناسان از ساعت ۱۰:۲۰ و برنامه «به رنگ زندگی» روزهای ۲۰ تا ۲۴ آیان از ساعت ۱۷ موضوع کتاب و کتابخوانی را مورد بحث و بررسی قرار می دهند.
گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت ۲۴ ساعته از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

کد خبر: # 149608224165

دیدگاهتان را بنویسید