نوازش‌های روانی در «پشت پلک صبح»


برنامه «پشت پلک صبح» شبکه رادیویی سلامت، بامداد سه شنبه ـ نهم خرداد ماه، با موضوع «نوازش های روانی (لبخند، تحسین، گوش کردن، و جملات محبت آمیز) و تاثیر آن در ارتباط موثر» تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.
به گزارش صبای سلامت، «پشت پلک صبح» عنوان برنامه ای از رادیو سلامت است که می کوشد فضایی آرام را برای لحظه های شبانگاهی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش به ارمغان آورد.
برنامه شبانگاهی پشت پلک صبح بامداد سه شنبه که کاری از گروه بهداشت روان رادیو سلامت است، با حضور مریم حلی ساز، روانشناس کودک؛ پریسا خسروتاش، روانشناس و مشاور کودک و نوجوان؛ مهرنوش دارینی، روانشناس به این سوال که «چطوری فرزندانِمان را مورد نوازش قرار می‌دهیم؟» پاسخ می دهد.
«پشت پلک صبح»، جنگی شبانه در راستای افزایش آگاهی مخاطبان در حوزه های مختلف سلامت است که از بخش های مختلف و متنوعی همچون گفتار، گزارش، ترانه و تصنیف، نمایش و کارشناسی تشکیل شده است.
گفتنی است، برنامه «پشت پلک صبح» در راستای ارتقای دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، هر شب از ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۱۲۰ دقیقه، از موج اف. ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان شبکه رادیویی سلامت می شود.

کد خبر: # 149603083075

دیدگاهتان را بنویسید