رئیس مرکز مدیریت اورژانس دزفول

موتورسیکلت سواران رتبه اول حوادث ترافیکی در دزفول

رئیس مرکز مدیریت اورژانس دزفول از انجام ماموریت بیش از یک هزار و ۱۸۷ مورد سقوط از ارتفاع در استان خبر داد و گفت: در نیمه نخست امسال ۶ هزار و ۳۶۰ مورد ماموریت های غیرتصادفی شهری و چهار هزار و ۹۳۸ مورد ماموریت غیرتصادف جاده ای انجام شده است.

به گزارش صبای سلامت، سید محمد محمودی نژاد،رییس مرکز مدیریت اورژانس دزفول با اعلام این خبر افزود: در نیمه نخست امسال حدود ۶۰هزار تماس با اورژانس ۱۱۵ مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی دزفول گرفته شد ه که این نشان از اعتماد مردم به این مجموعه دارد.
وی در ادامه بیان کرد: در این مدت ۵۹ هزار و ۴۶۴ تماس تلفنی با اورژانس ۱۱۵ شهرهای شوش، دزفول و گتوند برقرار شد که با این تماس ها ۱۶ هزار و ۸۸۸ ماموریت اورژانس انجام شده است.
رییس مرکز مدیریت اورژانس دزفول تعداد مصدومان انتقالی به بیمارستان را در این مدت ۱۲ هزار و ۴۰۷ مورد اعلام و تصریح کرد: از این تعداد هفت هزارو ۸۵۴ ماموریت درون شهری، چهار هزار و ۵۰۱ ماموریت جاده ای و ۵۲ بیمار نیز توسط اورژانس هوایی به بیمارستان اعزام شده اند.
محمودی نژاد با اشاره به اینکه بیشترین آمار حوادث ترافیکی استان مربوط به موتورسیکلت بوده است، افزود: از ماموریت های انجام شده ۲ هزار و ۴۱۶ ماموریت مربوط به تصادف های موتوری بوده است.
وی در گفتگو با شبکه رادیویی سلامت تاکید کرد: در نیمه نخست امسال ۶ هزار و ۳۶۰ مورد ماموریت های غیرتصادفی شهری و چهار هزار و ۹۳۸ مورد ماموریت غیرتصادف جاده ای انجام شده است و همچنین در این مدت، ۲ هزار و ۱۶۲ مورد تصادف جاده ای و سه هزار و ۴۲۸ مورد تصادف شهری اتفاق افتاده است.
رییس مرکز مدیریت اورژانس دزفول بهره برداری از سه پایگاه اورژانس را از دیگر فعالیت های انجام شده در نیمه نخست امسال عنوان کرد و افزود: در این مدت یک هزار و ۹۳۳ مورد مشکل قلبی، ۱۶۹ مورد مسمومیت، یک هزار و ۱۸۷ مورد سقوط ،۱۲۹ مورد حادثه ویژه، ۸۵۰ مورد مشکل تنفسی، ۱۸۷ مورد زنان و زایمان و ۲۳ مورد غرق شدگی توسط اورژانس ۱۱۵ شهرهای دزفول، شوش و گتوند انجام شده است.
یادآور می شود، علاقه مندان برای شرکت در نخستین جشنواره کشوری «پیشگیری از سوانح و حوادث » می توانند آثار خود را تا یکم آذر ماه به دبیرخانه جشنواره به نشانی info@jpsh.ir یا سایت جشنواره به نشانی www.jpsh.ir ارسال کنند.

کد خبر: # 149608164112

دیدگاهتان را بنویسید