قصه معلم روستای ما را در «قاصدک» بشنوید

همزمان با روز معلم، شبکه رادیویی سلامت، سه شنبه ـ ۱۲ اردیبهشت ماه، برنامه های متنوع و شادی را تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می کند.

به گزارش صبای سلامت، برنامه ها این شبکه رادیویی به مناسبت روز معلم به شرح زیر است:
«صبح و زندگی» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی است که از ساعت ۷:۰۵ به مدت ۸۰ دثقیقه با حضور حسین ابراهیمی مقدم، روانشناس به این سوال که «آیا خاطره ای که از معلم خود دارید؟» پاسخ می دهد.
«نیم نگاه» عنوان برنامه ای از گروه خانواده از ساعت ۱۲ به مدت ۴۰ دقیقه با حضور نورعلی عباسپور، رییس مرکزی انجمن اولیا و مربیان موضوع «خلا ها و چالش های ارتباط مربیان و اولیا در ارتقای سلامت دانش اموزان در ابعاد گوناگون» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.
«خونه زندگی» عنوان برنامه ای از گروه خانواده است که از ساعت ۱۰:۳۰ با حضور حسین اعرابی، روانشناس به این سوال که «چگونه اولیا و مربیان با هم رابطه داشته باشند تا بچه ها بهترین نتیجه را بگیرند؟» پاسخ می دهد.
برنامه «قاصدک» کاری از گروه خانواده این شبکه رادیویی نیز از ساعت ۲۱ به مدت ۱۵ دقیقه؛ قصه معلم روستای ما را برای شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش پخش می کند. این برنامه رادیویی برای گروه های سنی الف (کودکان ۴ تا ۷ سال) تهیه شده و از زبان مادری است که برای کودکان خود قصه می گوید و تلاش می کند از طریق قصه به صورت غیر مستقیم به کودکان آموزش دهد.
برنامه «رنگین کمان» کاری از گروه روان نیز از ساعت ۶:۱۵ دقیقه با حضور مریم جلالی کشاورز، روانشناس کودک به این پرسش که چه جمله‌ای دوست دارید به معلم‌تون بگید؟ پاسخ می دهد.
گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت ۲۴ ساعته از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم مخاطبان صدای سلامت می شود.

 

کد خبر: # 149602112718

دیدگاهتان را بنویسید