نقش همسران در شادی افزایی خانواده چیست؟

برنامه «حلقه گمشده» شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه ـ ۲۱ اردیبهشت ماه، «نقش همسران در شادی افزایی خانواده» را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

به گزارش صبای سلامت، یکی از مهم‌ترین مهارت‌های زندگی، مهارت برقراری ارتباط مؤثر است؛ چرا که ارتباط یکی از مؤلفه‏های اصلی زندگی اجتماعی است و چنانچه این مؤلفه نادیده گرفته شود، بی‏شک پایه اصلی زندگی به لغزش می‏افتد و رضایتمندی از آن محو می‏شود. بر همین اساس، در برنامه «حلقه گمشده» شبکه رادیویی سلامت تلاش می‌ شود تا روابط صحیح بین اعضای خانواده آموزش داده شود.
این برنامه رادیویی، پنجشنبه ـ ۲۱ اردیبهشت ماه، با حضور مریم فرضی، روانشناس با تاکید بر اینکه اعیاد می تواند بهانه ای باشد برای دور هم جمع شدن اعضای خانواده و توجه به تأثیر شادی در فضای خانواده بر فرزندان به بررسی «نقش هر کدام از همسران در شادی افزایی خانواده» خواهد پرداخت.
برنامه «حلقه گمشده» هر هفته با حضور روان‌شناسان و کارشناسان حوزه خانواده و انتخاب یک موضوع به بررسی روابط بین اعضای خانواده می‌پردازد. بنابراین عوامل و کارشناسان این برنامه با هوشمندی تلاش دارند موضوعاتی را بررسی کنند که دغدغه خانواده‌هاست.
هدف اصلی این برنامه به تهیه ‌کنندگی «ملیحه صادق کاظمی»، آموزش مهارت‌های ارتباطی در بین اعضای خانواده است؛ و عمده‌ترین مباحث مطرح شده در این برنامه چگونگی برقراری ارتباط بین همسران، والدین و فرزندان و ارتباطات فامیلی است.
گفتنی است، «حلقه گمشده» عنوان برنامه ای از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است که پنجشنبه شب‌ها، ساعت ۲۲:۱۰ دقیقه به مدت ۵۵ دقیقه پخش می‌شود.

کد خبر: # 149602182819

دیدگاهتان را بنویسید