توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران و در ورزشگاه آزادی برپا شد:

غرفه آموزش راه های شناسایی کالاهای سلامت محور قاچاق و غیر مجاز در دربی

همزمان با برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس ، غرفه آموزش  راه های شناسایی کالاهای سلامت محور و قاچاق و غیر مجاز دانشگاه علوم پزشکی ایران در محوطه ورزشگاه آزادی امروز ۲۴ بهمن ماه ۹۵ دایر شد.

به گزارش صبای سلامت ، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران، همزمان با برگزاری دربی استقلال و پرسپولیس ، غرفه آموزش  راه های شناسایی کالاهای سلامت محور و قاچاق و غیر مجاز دانشگاه علوم پزشکی ایران در محوطه ورزشگاه آزادی امروز ۲۴ بهمن ماه ۹۵ دایر شد.

با توجه به  تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص مبارزه با پدیده شوم قاچاق معاونت غذاودارو دانشگاه علوم پزشکی ایران در راستای انجام ماموریت های محوله و تفا هم نامه  فی مابین سازمان غذا و دارو  و معاونت قهرمانی وزارت ورزش، طی هماهنگی های لازم  اقدام به برپایی غرفه آموزشی راه های شناسایی کالاهای سلامت محور قاچاق و غیر مجاز همزمان با برگزاری مسابقه فوتبال پرسپولیس و استقلال در محوطه ورزشگاه آزادی نموده است.

در این غرفه علاوه بر توزیع بروشور، پمفلت های آموزشی و پوستر بین تماشاچیان و ورزشکاران، نحوه شناسایی کالاهای سلامت محور از کالاهای قاچاق و غیرمجاز، توسط کارشناسان مدیریت نظارت بر دارو و مواد اعتیاد آور معاونت غذا و دارو بصورت حضوری و مستقیم به بازدیدکنندگان آموزش داده می شود.

کد خبر: # 149511251650

دیدگاهتان را بنویسید