سرپرست اورژانس کشور خبر داد

سمیرم محل سقوط هواپیمای تهران یاسوج/ اعزام آمبولانس‌های اورژانس/تمام سرنشینان جان باختند

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به اینکه هواپیمای آسمان که دچار سانحه شده حدود ۶۰ مسافر داشته است، گفت: این هواپیما در محدوده سمیرم سقوط کرده است.

 به گزارش صبای سلامت، پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور در ارتباط با جزئیات سقوط هواپیمای آسمان افزود: این حادثه مربوط به هواپیمایی تهران ـ یاسوج بوده که از صبح امروز از رادار خارج شده و در منطقه سمیرم سقوط کرده است.

وی افزود: این پرواز ۵۰ تا ۶۰ مسافر داشته و هنوز از وضعیت آنها اطلاعی در دست نیست.

گفتنی است،پرواز ساعت ۵ صبح #تهران به یاسوج شرکت هواپیمایی آسمان از رادار محو شده است. فرودگاه یاسوج در #آماده‌باش کامل است.

این هواپیما هرروزه یک پرواز از تهران به #یاسوج و یک پرواز بالعکس دارد که میانگین ۵۰ تا ۶۰ مسافر حمل می‌کند.

مدیرکل روابط عمومی آسمان: فعلا آخرین اخبار این است که هواپیمای تهران یاسوج از #رادار خارج شده است و در حال پیگیری موضوع هستیم.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور نیز گفت: تیم واکنش سری سازمان اورژانس کشور با چند #بالگرد خود جهت امدادرسانی و ارزیابی در آسمان اصفهان به پرواز درآمدند.

سخنگوی اورژانس کشور: در حال حاضر یک فروند بالگرد اورژانس به منطقه اعزام شده است با توجه به کوهستانی بودن منطقه امکان اعزام آمبولانس وجود ندارد و اخبار تکمیلی در این خصوص اعلام می‌شود.

گفتنی است، در پی سقوط هواپیمای تهران یاسوج در سمیرم تیم های ارزیاب و امدادی #اورژانس کشور فورا به محل اعزام شدند.

طباطبایی مدیر روابط عمومی هواپیمایی #آسمان : هواپیمای #ای تی ار ساعت ۸ صبح امروز از فرودگاه مهراباد تیک‌اف کرد و حدود ۵۰ دقیقه بعد به دلیل شرایط جوی به کوه دنا برخورد کرد.  متاسفانه تمام مسافران و خدمه این پرواز #کشته شدند. این هواپیما حامل ۶۰ مسافر، ۲ مهماندار، ۲ نفر امنیت پرواز و دو نفر خلبان و کمک خلبان بوده است.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشور از تشکیل جلسه کمیته بحران در سازمان هواپیمایی کشور برای بررسی جزییات سقوط هواپیمای آسمان خبر داد

معاون امداد و نجات هلال‌احمر اصفهان: تیم پادنا، شهرضا و دهاقان به محل حادثه سقوط هواپیمای تهران – یاسوج اعزام شدند، از استان فارس بالگرد تقاضا دادیم

سخنگوی اورژانس کشور: ۵ بالگرد اورژانس در حال جستجوی لاشه هواپیما هستند. امکان اعزام امبولانس به دلیل صعب العبور بودن منطقه کوهستانی وجود ندارد

اسامی تعدادی از مسافران #هواپیمای_مسافربری ای تی آر پرواز تهران- یاسوج متعلق به شرکت هواپیمایی آسمان به شرح ذیل است:

۱- مژگان نظری
۲- جلال امیدی‌پور
۳- حسین رستمی
۴- مریم عابدی
۵- احمد نظری
۶- محمد برزگری
۷- رویا داخته
۸- مجید اسلامی
۹- مهدی قرعلی
۱۰- غلامعلی احمدی
۱۱- میلاد علی‌پور
۱۲- افشین انصاری
۱۳- سید ایلیا دانشی
۱۴- سیدطاها دانشی
۱۵- محمد عیدی‌نیا
۱۶- علی فرزانه
۱۷- حمید هداوندخانی
۱۸- عزت‌الله حق‌شناس
۱۹- ابراهیم جعفریان سی‌سخت
۲۰- نرگس خوبانی
۲۱- ژیلا قلی‌پور
۲۲- ایمانی‌مهر
۲۳- عبدالرضا کردی
۲۴- محمد نجات

کد خبر: # 149611294917

دیدگاهتان را بنویسید