رادیو سلامت همنوا با آسیب دیدگان زلزله کرمانشاه

شبکه رادیویی سلامت، همزمان با وقوع حادثه دلخراش زلزله در کرمانشاه، به بررسی آخرین اخبار و جزئیات حادثه و اقدامات درمانی قبل و پس از حادثه پرداخته است.
به گزارش صبای سلامت، برنامه سازان این شبکه رادیویی از ایتدای وقوع این حادثه دردناک در گفتگو با مسئولان مرتبط تلاش کردند تا آخرین اخبار این رویداد را به اطلاع شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش برسانند.
از جمله این ارتباط ها در برنامه هایی از قبیل «صبح و زندگی»؛«خونه زندگی»؛ «ره آورد»؛ «سایبان آرامش»؛ «فراسو»؛ «سپهر دانش»؛ «مجله پزشکی»؛ «به رنگ زندگی» و فواصل پخش بوده است .در این برنامه ها با این مسئولان ارتباط گرفته شد تا جزئیات دقیق از اتفاقات و اقدامات به اطلاع شما شنوندگان عزیز برسد :
دکتر سلیمی: رئیس امداد و نجات کشور
دکتر کولیوند، رئیس سازمان اورژانس کشور
دکتر ایرج حریرچی: سخنگوی وزارت بهداشت
آقای منصوری: مسئول بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه
مجتبی نیک کردار: معاون عمرانی استانداری کرمانشاه
دکتر فتحی : معاون عملیات سازمان امداد نجات جمعیت هلال احمر
دکتر پور فتح اله : ریاست سازمان خون
دکتر حاجی بیگی: سخنگوی سازمان خون
دکتر علی مرادی : ریاست مرکز لرزه نگاری کشور
دکتر بهنام سعیدی: سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور
دکتر حمید سوری: رئیس مرکز تحقیقات ارتقا ایمنی و پیشگیری از مصدومیتها
احمد صفری: نماینده مجلس کرمانشاه
دکتر تارا :فوق تخصص نفرولوژی ریاست بخش کلیه بیمار ستان مدرس
مهدی سلطانی: گزارشگر مرکز ایلام
خانم دستی، گزارشگر مرکز کرمانشاه
دکتر مجتبی موسی کاظمی: روان شناس
خانم اعظمی: گزارشگر مرکز کرمانشاه
دکتر غلامرضا معصومی: متخصص طب اورژانس دانشگاه علوم پزشکی ایران
همچنین، در سایت شبکه رادیویی سلامت و سایت نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث ضمن پوشش خبری پیام مقام معظم رهبری به حادثه دیدگان؛ آخرین اخبار زلزله غرب کشور ارائه شده و در کانال تلگرامی رادیو سلامت و نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از سوانح و حوادث نیز از دقایق اولیه انعکاس اخبارمربوط به زلزله صورت گرفته است.
بر اساس این گزارش؛ امروز ؛ چهارشنبه ـ ۲۴ آبان ماه، نیز در برنامه «نیم نگاه» گروه بهداشت و تندرستی از ساعت ۱۲ با حضور بهنام سعیدی، سخنگوی ستاد بحران وزارت کشور، دکتر مرادی، رئیس مرکز لرزه نگاری کشور و دکتر پورشریفی روان شناس سلامت نیازهای پس از زلزله بحث و بررسی خواهد شد
گفتنی است، برنامه های شبکه رادیویی سلامت به صورت ۲۴ ساعته از موج اف . ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

کد خبر: # 149608244214

دیدگاهتان را بنویسید