دبیر نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از حوادث و سوانح

جشنواره پیشگیری از سوانح و حوادث؛ فرصتی برای انتقال پیام های خلاقانه

دبیر نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از حوادث و سوانح، جشنواره را فرصتی مغتنم برای استفاده از توانمندی های علمی و هنری افراد در راستای انتقال پیام های خلاقانه و اثر بخش برشمرد.

طاهره راستی پیشه، دبیر نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از حوادث و سوانح در گفتگو با رادیو سلامت با بیان این مطلب گفت: نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از حوادث و سوانح، فرصت بسیار خوبی برای تمام هموطنان عزیزمان ایجاد کرده است تا آثار خود را در سه بخش دیداری، شنیداری و مکتوب به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

وی در خصوص اهداف برگزاری این جشنواره افزود: یکی از اهداف جشنواره ای که در رسانه برگزار می شود استفاده از توانمندی های علمی و هنری افراد در راستای انتقال پیام به صورت خلاقانه و اثر بخش است.

مدیر گروه خانواده رادیو سلامت در ادامه به پخش برنامه «فرصت طلایی» همزمان با آغاز به کار نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از حوادث و سوانح اشاره و بیان کرد: برنامه «فرصت طلایی» با رویکرد اطلاع رسانی و آموزشی هر روز از ساعت ۹:۴۵ و تکرار آن در ۱۸:۴۵ پخش می شود.

وی ادامه داد: این برنامه با هدف پیشگیری از سوانح و حوادث، همچنین آموزش نحوه ساخت برنامه های کوتاه شامل psa، فیچر، مینی فیچر، مستند گزارشی تهیه شده است؛ لذا همه عزیزانی که تمایل دارند در نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از حوادث و سوانح شرکت کنند، می توانند برای آشنایی با محتوای علمی پیشگیری از سوانح و حوادث و ساخت برنامه های کوتاه، برنامه رادیویی «فرصت طلایی» را از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز بشنوند.

راستی پیشه در پایان اظهارداشت: همچنین در این برنامه رادیویی شما می توانند از آخرین اخبار نخستین جشنواره کشوری پیشگیری از حوادث و سوانح آگاهی پیدا کنید.

گفتنی است، علاقه مندان می توانند آثار دیداری، شنیداری و مکتوب خود را تا اول آذرماه به دبیرخانه این جشنواره به نشانی radiosalamat@irib.ir و یا سایت جشنواره به نشانی www.jpsh.ir ارسال کنند.

کد خبر: # 149606063637

دیدگاهتان را بنویسید