گامانایف جراحی بدون خونریزی


پرتوجراحی گامانایاف روشی است که برای اولین بار در سال ۱۹۶۸ مورد استفاده قرار گرفت. در ابتدا گامانایف در مراکز معدودی در سرتاسر جهان مورد استفاده قرار می گرفت اما بعد از این که فایده‌های درمانی آن به اثبات رسید، دامنه استفاده از آن گسترده شد و حتی در کشور ما نیز مراکزی دایر شده‌اند که از این روش درمانی استفاده می‌کنند.

صبای سلامت –  امروزه تقریبا  در سیصد مرکز جهانی از گامانایف استفاده می‌ شود. بر اساس آمار سال ۲۰۱۲ تعداد نزدیک به  ششصد هزار بیماران با بیماری‌های مختلف مغزی با روش گامانایف معالجه و درمان شده‌اند. در این زمینه دستگاهی با دقت عمل گامانایف و با قابلیت کمک به این دست از بیماران، وجود ندارد.

گامانایف‌‍‍‍‍‍ پرفکسیون٬ پیشرفته‌ترین مدل گامانایف به عنوان استانداردی طلایی در پرتوجراحی شناخته می‌شود. گامانایف روند درمانی کوتاه تر تومورهای مغزی ، بدون درد، بدون نیاز به  جراحی باز و راحتی و سلامتی را برای بیماران به ارمغان آورده است. برنامه کامپیوتری پیشرفته گامانایف متخصصان را در برنامه‌ریزی برای درمان یاری می‌کند.

گامانایف  در درمان چه نوع بیماری‌هایی به کار می‌رود؟

گامانایف در درمان( AVMضایعات عروقی در مغز)٬ تومورهای مغزی و بیماری‌های کارکردی به کار می‌رود. تومورهایی که با گامانایف معالجه می‌شوند، باید اندازه قطر آنها از ۵/۳

سانتیمتر کوچکتر باشد. در روش درمانی گامانایف نیاز به بیهوشی و مراقبت‌های ویژه از بین رفته است. معالجه با گامانایف تنها در طول چند ساعت به اتمام می‌رسد و شرایطی را برای بیماران فراهم می‌کند که دیگر نیازی به جراحی شدن نداشته باشند. بیشتر بیماران بلافاصله بعد از درمان توانایی بازگشت به زندگی روزانه خود را به دست می‌آورند.

تیم درمانی که روش درمانی گامانایف را در بسیاری از بیماران با بیماری‌های مختلف اجرا کرده است و از شرایط بیماری شما کاملا مطلع است. اطمینان و اعتماد به روند اجرایی درمان از الزامات پروتکل درمان است. تیم گامانایف آجی بادام برخوردار از دانش و مهارت علمی بی‌نظیر، نه تنها در ترکیه بلکه در سراسر جهان می‌باشد چرا که این مرکز درمانی تاکنون نزدیک به ۶۰۰۰ نفر از بیماران را معالجه کرده است.

شیوه کار گامانایف

روند کار گامانایف اساسا شامل شناسایی محل بیماری در درون جمجمه است. جمجمه با قالبی استرئوتاکتیک ثابت می‌ماند و پرتوهای گاما از ۱۹۲ منبع کوبالت به محل بیماری هدایت می‌شوند. پرتوهایی با انرژی پایین از منبع‌های متعدد با دوزی بالا به نقاطی که هدف‌گیری شده‌اند٬ می‌تابند. این پرتوها به گونه‌ای تابیده می‌شوند که به قسمت‌های سالم مغز آسیبی نمی‌رسد. تکنولوژی پیشرفته در گامانایف امکان معالجه تومورهای مغزی را بدون درد و خونریزی و بدون نیاز به عمل جراحی باز، فراهم کرده است به گونه‌ای که بیمار در یک روز مداوا و به خانه خود باز می‌گردد.

کد خبر: # 149512202058

دیدگاهتان را بنویسید