تکنولوژی شفاف تر سلفون در آینده

صبای سلامت – همانطور که می دانید، تکنولوژی کنونی در صفحه نمایش شیشه بر روی شیشه می باشد، اکنون با توجه به تجزیه و تحلیل های تازه، تحلیلگران ذکر کرده اند که در صورت مهاجرت از تکنولوژی کنونی به تکنولوژی جدید in-cell در صفحه نمایش، آیفون نسل بعد می تواند تا ۰٫۴mm نازک تر شود. تحلیلگران چینی با توجه به شایعاتی که مبنی بر استفاده از تکنولوژی in-cell در آیفون نسل بعد مطرح شد است موفق شده اند تا به این نتیجه برسند که این تکنولوژی می تواند در حجم صرفه جویی کند، با توجه به این تکنولوژی، تنها شاهد یک لایه از شیشه در صفحه نمایش خواهیم بود و لایه دیگر که بر روی صفحه نمایش است حذف شده و این امکان را می سازد تا به صورت مستقیم بر روی صفحه نمایش لمس کنیم. به عبارت دیگر سنسور لایه لایه کنونی از بین رفته و فقط تبدیل به یک سنسور می شود.

اکنون ضخامت آیفون ۴s چیزی حدود ۹٫۳mm می باشد، با توجه به شایعات اخیر، در صورت استفاده از تکنولوژی Liquid Metal, باتری نازک تر و در کل مهاجرت از شیشه به فلز در بدنه آیفون نسل بعد به لطف این تکنولوژی ها می تواند به ضخامت ۷٫۹mm برسد.

یکی دیگر از مزیت های تکنولوژی in-cell، عملکرد سریع تر آن می باشد. این می تواند یک مزیت بزرگ به حساب بیاید. همچنین می تواند در تولید مواد اولیه تا ۱۰-۲۰٪ باعث کاهش هزینه شوند که در نهایت محصول ارزان تری را تولید می کنند.

کد خبر: # 149606163654

دیدگاهتان را بنویسید