نماینده ولی فقیه در اهواز :

تولید ملی نشان دهنده غیرت ملی و اسلامی

به گزارش صبای سلامت ، نماینده ولی فقیه در خوزستان ، امروز در مجمع سالانه بسیج اصناف در اهواز ، اظهار کرد اقتصاد مقاومتی ، حمایت از تولید ملی نشان دهنده غیرت ملی واسلامی است . 

حضرت آیت الله سید موسوی جزایری صبح امروز در مجمع سالانه بسیج اصناف ، ابتدا به بازار اسلامی اشاره کرد و گفت : 

اسلامی بودن بازار به ایناست که بازاری ها واصناف متعهد به شئون اسلامی می باشند . وی ادامه داد که بازار ما سوابق درخشانی دارد که تا به امروز هم حفظ کرده و امیدواریم در آینده نیز حفظ گردد . 
نماینده ولی فقیه در اهواز خاطر نشان کرد که در طی سال های ۴۱ تا ۴۳ کمابیش شاهد رکود اسلامی بودن بازار بوده ایم که البته با مرگ مشکوک فرزند امام خمینی (ره) اسلامیت در بین بازار و کسبه دوباره شعله ور شد و راهپیمایی هایی شکل گرفت و اعتصاباتی صورت پذیرفت . 

حضرت ایت الله موسوی جزایری با اشاره به کودتای ۲۸ مرداد و فرستادن یک چهره امپریالیستی از سوی آمریکا به کشور ایران را یادآور شد که باعث واکنش سرسختانه دو قشر گردید : روحانیت و حوزه های علمیه و دانشگاه تهران و نیز بازار تهران، که اعتصاب و تعطیل عمومی بازار را در اعتراض به نظام اهریمنی و در حمایت از حق ، بدنبال داشت .

وی در ادامه اذعان داشت که قیام خود جوش مردم در دفاع از ارزش های اسلامی و ملی باعث استقلال و عزت ایران گردید . 

نماینده ولی فقیه در اهواز به ۸ سال دفاع مقدس نیز اشاره داشت و گفت در آن دوران سخت نیز رزمندگان بسیار از سوی بازار و اصناف مورد حمایت قرار می گرفتند . و انچه که خلا بوجود آمده را پر می کرد حمایت این قشر بعنوان جبهه اقتصاد بود . 

حضرت ایت الله موسوی جزایری ضمن اشاره به اقتصاد مقاومتی ناکید کرد که باید در حمایت از تولید ملی غیرت ملی داشت و غیرت ملی همان غیرت اسلامی است . وی افزود بر عهده ماست که برای حمایت از تولید ملی تبلیغ کنیم و از تواید کنندگان خواستاریم تا کیفیت تولیدات خود را ارتقا دهند . 

حضرت ایت الله موسوی جزایری در پایان خواستار مبارزه و ممانعت از ورود کالاهای قاچاق شد و عنوان کرد که باید در مسیر تولید داخلی اشتغال زایی صورت پذیرد .که این امر با وجود ورود کالاهای قاچاق به کندی صورت می پذیرد .

 

کد خبر: # 14950917847

دیدگاهتان را بنویسید