توقف‌گاه‌های زندگی شما کجاها هستند؟

 

موضوع «آشنایی با عواملی که مانع حرکت و پیشرفت ما در زندگی هستند»، بامداد سه شنبه ـ ۱۹ اردیبهشت ماه، در برنامه «پشت پلک صبح» شبکه رادیویی سلامت مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.

به گزارش صبای سلامت، «پشت پلک صبح» عنوان برنامه ای از شبکه رادیویی سلامت است که می کوشد فضایی آرام را برای لحظه های شبانگاهی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش به ارمغان آورد.
این برنامه رادیویی که از بخش های مختلف و متنوعی همچون تقاطع؛ مهتابی و روان نویس تشکیل شده است، در بخش کارشناسی در گفت و گو با حسین اعرابی، روانشناس؛ مریم فرضی، روانشناس؛ مجتبی موسی کاظمی، روانشناس و کارشناس مذهبی؛ و حجت الاسلام صادقی، کارشناس مذهبی به این پرسش که «روانشناسی تغییر: توقف‌گاه‌های زندگی شما کجاها هستند؟» پاسه خواهد داد.
این برنامه شبانگاهی، بامداد سه شنبه‌ها به تهیه کنندگی «فاطمه بی تقصیر» و گویندگی «رضا شجاعی» با هدف افزایش آگاهی درباره سلامت روان و آموزش مهارت ‌های زندگی در گروه بهداشت روان شبکه رادیویی سلامت تهیه و پخش می‌شود.
یادآور می شود، برنامه «پشت پلک صبح» در راستای ارتقای دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، هر شب از ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۱۲۰ دقیقه، از موج اف. ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان شبکه رادیویی سلامت می شود.

کد خبر: # 149602182823

دیدگاهتان را بنویسید