ترویج فرهنگ قرآنی روی خط «مبین»

برنامه «مبین» شبکه رادیویی سلامت، در ماه ضیافت الهی هر روز از ساعت ۹:۵۰ به مدت ۱۰ دقیقه با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و تفسیر آیات الهی از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز پخش می شود. به گزارش صبای  سلامت، «مبین» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان این شبکه رادیویی به تهیه کنندگی «زینب تسلیمی» است که به منظور ترویج فرهنگ قرآنی و تفسیر آن در ایام ماه مبارک رمضان از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

این برنامه رادیویی شامل سه بخش روایی، کارشناسی و نفسیر و تاویل آیات قرآن است که هر روز بر اساس یکی از آیات قرآن کریم روایت ها قرائت می شود و مباحث کارشناسی توسط سید حمید خویی، کارشناس علوم قرآنی مطرح می گردد.

معرفی اهل بیت (ع) و امام زمان (عج)، اصلاح شیوه تاویل و تفسیر قرآن کریم، کمک به احیای جایگاه اصلی قرآن مجید به عنوان کتاب راهنما، افزایش دانش و آگاهی مخاطبان نسبت به موضوع، ایجاد و تقویت رفتارهای مثبت و … از دیگر اهداف برنامه رادیویی «مبین» است.

گفتنی است، برنامه «مبین» شبکه رادیویی سلامت، هر روز از ساعت ۹:۵۰ به مدت ۱۰ دقیقه با هدف ترویج فرهنگ قرآنی و تفسیر آیات الهی از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

کد خبر: # 149603213187

دیدگاهتان را بنویسید