تحویل سال نو با ویژه برنامه «سین مثل سلامت»

شبکه رادیویی سلامت نوروز ۱۳۹۶ را با ویژه برنامه تحویل سال «سین مثل سلامت» آغاز می کند.

به گزارش صبای سلامت، ویژه برنامه تحویل سال نو شبکه رادیویی سلامت با عنوان «سین مثل سلامت» به تهیه کنندگی شهرام زین العابدین، دوشنبه ۳۰ اسفند از ساعت ۱۱ تا ۱۶ تقدیم شنوندگان می شود.
این برنامه بخش هایی همچون نوروزخانی، گزارش از خراسان رضوی، قم و شیراز، مباحث کارشناسی، ارتباط با اورژانس و مراکز درمانی، خانه سالمندان، آسایشگاه معلولان، گلزار شهدا، راهیان نور و موسیقی دارد.
سیره سلامت (سیره معنوی در حوزه سلامت و سیره نبوی در طب)، سبزه سلامت (سفره سالم نوروزی)، سخن سلامت (سخن بزرگان و اندیشمندان در حوزه سلامت)، سفر سلامت (سفر برای سلامتی و حفظ سلامتی در سفر)، سیب سلامت (سبک زندگی سالم و خودمراقبتی)، سرتون سلامت (گفت و گو با کارشناسان حوزه شعر و ادب حوزه سلامت)، خبرخوان (مروری بر رویدادهای مهم سال ۱۳۹۵)، دیدن شنیده ها (گزارش از راهیان نور)، خاطرات نوروزی و پیام های نوروزی از جمله آیتم هایی است که در ویژه برنامه تحویل سال رادیو سلامت در نظر گرفته شده است.
گفتنی است، آشنایی با آداب و رسوم ایرانی، آیین سنتی نوروز، سبک زندگی سالم، توجه به مهارت های زندگی و پرداختن به ارزش های عید نوروز از جمله اهداف این برنامه رادیویی است.

 

کد خبر: # 149512242184

دیدگاهتان را بنویسید