تابستانِ به یاد ماندنی با سفری سالم


برنامه «پشت پلک صبح» شبکه رادیویی سلامت، بامداد چهارشنبه ـ ۷ تیر ماه، با موضوع «سفر سالم در تابستان» تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می‌شود.
به گزارش صبای سلامت، «پشت پلک صبح» عنوان برنامه ای از رادیو سلامت است که می کوشد فضایی آرام را برای لحظه های شبانگاهی شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش به ارمغان آورد.
برای داشتن سفر سالم در تابستان باید علاوه بر رعایت کلیه موارد مربوط به مسیر سفر، وسیله سفر، تغذیه و …. شرایط گرمای هوا و تأثیرات گوناگون آن را نیز مد نظر داشته باشیم.
در همین ارتباط، برنامه شبانگاهی پشت پلک صبح بامداد چهارشنبه کاری از گروه بهداشت و تندرستی با حضور محمدرضا وفا، دکترای تغذیه و سرهنگ عین اله جهانی، معاون فرهنگ و آموزش پلیس راهور ناجا به این سوال که «برای داشتن سفر سالم در تابستان چه نکاتی را رعایت می کنید؟» پاسخ می دهد.
«پشت پلک صبح»، جنگی شبانه در راستای افزایش آگاهی مخاطبان در حوزه های مختلف سلامت است که از بخش های مختلف و متنوعی همچون گفتار، گزارش، ترانه و تصنیف، نمایش و کارشناسی تشکیل شده است.
یادآور می شود، برنامه «پشت پلک صبح» در راستای ارتقای دانش مخاطبان در حوزه سلامت و تغییر نگرش در افراد شب کار، هر شب از ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۱۲۰ دقیقه،از موج اف. ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان شبکه رادیویی سلامت می شود.

کد خبر: # 149604043346

دیدگاهتان را بنویسید