«بهار کتاب» روی خط رادیو سلامت

همزمان با برپایی سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران؛ شبکه‌ رادیویی سلامت برنامه‌های ویژه و مختلفی را تدارک دیده است.

به گزارش صبای سلامت، سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از ۱۳ الی ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ در شهر آفتاب تهران برگزار می شود؛ برنامه های این شبکه رادیویی در هفته کتاب و کتابخوانی به شرح زیر است:
برنامه «افق روشن» کاری از گروه اجتماعی، چهارشنبه ـ ۱۳ اردیبهشت، با حضور عباس حسینی نیک، رییس کمیسیون حقوقی اتحادیه ناشران و دکترای حقوق به بررسی ابعاد اهمیت برگزاری نمایشگاه کتاب در ترغیب مردم به مطالعه کتابخوانی می پردازد.
«صبح و زندگی» عنوان برنامه ای از گروه اجتماعی، پنجشنبه ـ ۱۴ اردیبهشت از ساعت ۷:۰۵ به مدت ۸۰ دقیقه با حضور حسین اعرابی، روانشناس به این پرسش که اگر نویسنده بودید دوست داشتید در چه موردی بنویسید؟، پاسخ خواهد داد.
«داستان ها و آدم ها» عنوان برنامه ای از گروه بهداشت روان، پنجشنبه ـ ۱۴ اردیبهشت، با حضور مینا پورفرخ، روانشناس به بررسی و تحلیل روانشناختی داستان «پری فراموشی» به نویسندگی فرشته احمدی می پردازد.
برنامه «پشت پلک صبح» کاری از گروه تغذیه و سلامت، جمعه ـ ۱۵ اردیبهشت، از ۳۰ دقیقه بامداد به مدت ۱۲۰ دقیقه با حضور مینا پورفرخ، روانشناس به موضوع «من کتاب می خوانم چون … » می پردازد.
«بفرمایید سیب» عنوان برنامه ای از گروه تغذیه و سلامت، جمعه ـ ۱۵ ردیبهشت، از ساعت ۱۷ با حضور مرتضی صفوی، دکترای تغذیه و مینا پورفرخ، روانشناس به موضوع «کتاب یار مهربان، معلم من کتاب زندگی است» خواهد پرداخت.
برنامه «یک روز یک کتاب» کاری از گروه بهداشت روان، جمعه ـ ۱۵ اردیبهشت ماه از ساعت ۱۵:۴۵ به مدت ۱۵ دقیقه با حضور سارا منصفی، کارشناس روانشناسی به بازخوانی خلاصه‌ای از کتاب «خواب کودک» به نویسندگی سیوبان استیرلینگ و مترجمی متین پدرامی خواهد پرداخت.
گفتنی است، زمان برگزاری سی امین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران ۱۳ تا ۲۳ اردیبهشت ماه ۱۳۹۶ است که در این ایام «گزارشگران» شبکه رادیویی سلامت از ساعت ۱۰ الی ۲۰ با حضور در این نمایشگاه، گزارش های مختلف و متنوعی را از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می کنند.

 

کد خبر: # 149602132763

دیدگاهتان را بنویسید