بررسی و تحلیل روانشناختی داستان «پری فراموشی»

 

شبکه رادیویی سلامت، پنجشنبه ـ ۱۴ اردیبهشت ماه، در برنامه «داستان ها و آدم ها» قصه «پری فراموشی» نوشته فرشته احمدی را مورد بحث و بررسی قرار می دهد.

به گزارش صبای سلامت ، برنامه «داستان ها و آدم ها» با اعلام داستان و روایت داستان آغاز می شود و در ادامه روان‎شناس و کارشناس این برنامه رادیویی به تحلیل روابط شخصیت ها و عناصر داستان،‌ نشانه شناسی و ارتباط داستان با مسایل و مصادیق واقعی جامعه امروز می پردازد.
این برنامه رادیویی، پنجشنبه به تحلیل روانشناختی داستان «پری فراموشی» به نویسندگی فرشته احمدی و کارشناسی مینا پورفرخ، روانشناس اختصاص دارد.
«پری فراموشی» داستان زنی است که می‌کوشد به جای تاریکی گذشته به زندگی پیش رویش نگاه کند،
در قسمتی از این کتاب آمده است: «این چیزها را به من نگو . تا وقتی که بی خبرم ، فقط اوست که از رابطه مان در عذاب است ، چون در مغزش چیزی می گذرد و بر زبانش چیز دیگری ، اما من خوب و خوشم چون چیزی از دو رویی اش نمی دانم . به محض دانستن مثل او می شوم ، خداحافظی که می کنیم تازه شروع می کنم به تفسیر حرف هایش و همه چیز به گه کشیده می شود.»
یادآور می شود، برنامه «داستان ها و آدم ها» کاری از گروه بهداشت روان رادیو سلامت، پنجشنبه ها (یک هفته در میان) از ساعت ۱۹:۱۰ دقیقه پخش می شود.

کد خبر: # 149602122745

دیدگاهتان را بنویسید