با پیامد محبت های افراطی به فرزندانمان آشنا شویم


در برنامه «خونه زندگی» شبکه رادیویی سلامت، چهارشنبه ـ ۳۱ خرداد ماه، موضوع «محبت های افراطی به فرزندانمان»، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.
به گزارش صبای سلامت، «خونه زندگی» عنوان برنامه ای از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است که با حضور علی اصغر اصغرنژاد، روانشناس به موضوع «حد و مرز محبت کردن به فرزندانمان» می پردازد.
این برنامه رادیویی که در قالب یک نمایش رادیویی است از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشکیل شده است.
تحکیم بنیان خانواده از طریق آموزش مهارت های زندگی و فرزند پروری از اهداف برنامه «خونه زندگی» است که در این مجله نیمروزی به موضوعاتی نظیر مهارت های کنترل خشم، مهرورزی، فرزند پروری درخانواده؛ ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج، افزایش نرخ رشد جمعیت (فرزند آوری)؛ تحکیم بنیان خانواده (آموزش مهارت های زندگی، همسر داری و فرزند پروری و …) و اقتصاد مقاومتی (آموزش مدیریت اقتصادی در خانواده، قناعت، مدیریت دخل و خرج و…) پرداخته می شود.
یادآور می شود، برنامه «خونه زندگی» به تهیه کنندگی «سارا شریفی» و «شهرام زین العابدین»، شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۱۰:۲۰ و موج اف . ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنوندگان صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

کد خبر: # 149603303279

دیدگاهتان را بنویسید