همزمان با روز بیماری های خاص و صعب العلاج بررسی می شود:

از اصول کلی «تغذیه» در بیماری های خاص تا تاثیر بیماری های مزمن در خانواده

برنامه «فراسو» شبکه رادیویی سلامت، همزمان با روز بیماری های خاص و صعب العلاج، امروز ـ ۱۷ اردیبهشت ماه، با حضور کارشناسان به سوالات شنوندگان درباره «اصول کلی تغذیه در بیماری های خاص» پاسخ داد.

به گزارش صبای سلامت، در برنامه «فراسو» این شبکه رادیویی به منظور آگاهی، اطلاع رسانی، تعامل با شنوندگان و ارائه راهکارهای مناسب هر روز از پزشکان متخصص دعوت می شود تا در کنار کارشناس مجری برنامه به سوالات و پیامک های شنونده ها پاسخ و راهکارهای مناسب را ارائه دهد.

به منظور افزایش آگاهی عمومی در خصوص بیماری های صعب العلاج، روز هجدهم اردیبهشت ماه به عنوان «روز بیماری های خاص و صعب العلاج» در کشور نامگذاری شده است؛ در همین ارتباط،این برنامه رادیویی روز یکشنبه که کاری از گروه تغذیه رادیو سلامت است، با حضور احمد آرام، دکترای تغذیه به موضوع «اصول کلی تغذیه در بیماری های خاص» خواهد پرداخت.

یاد آور می شود،

برنامه «فراسو» شبکه رادیویی سلامت، روزهای شنبه تا چهارشنبه هر هفته، از ساعت ۸:۳۰ به مدت ۳۰ دقیقه بر روی موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز، تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

** خانواده و سلامت روی موج تندرستی

در برنامه «خونه زندگی» شبکه رادیویی سلامت، یکشنبه ـ ۱۷ اردیبهشت ماه، موضوع «خانواده و سلامت»، مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش روابط عمومی رادیو سلامت، «خونه زندگی» عنوان برنامه ای از گروه خانواده شبکه رادیویی سلامت است که با حضور دکتر حمیدرضا بابا مرادی، روانشناس به سوالات شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش در خصوص «مهارتهای رفتاری با یک عضو از خانواده که بیماری صعب العلاج دارد؛ بیماری مزمن یک عضو خانواده و تاثیر آن بر خانواده» پاسخ می دهد.

این برنامه رادیویی که در قالب یک نمایش رادیویی است از بخش های مختلف و متنوعی همچون آموزش آشپزی در قالب نمایش خانوادگی، گزارش مردمی و پیامک همسایگان برنامه، پزشک خانواده با موضوع درمان های ضروری و پخش تماس های مردمی تشکیل شده است.

تحکیم بنیان خانواده از طریق آموزش مهارت های زندگی و فرزند پروری از اهداف برنامه «خونه زندگی» است که در این مجله نیمروزی به موضوعاتی نظیر مهارت های کنترل خشم، مهرورزی، فرزند پروری درخانواده؛ ترغیب و تشویق جوانان به ازدواج، افزایش نرخ رشد جمعیت (فرزند آوری)؛ تحکیم بنیان خانواده (آموزش مهارت های زندگی، همسر داری و فرزند پروری و …) و اقتصاد مقاومتی (آموزش مدیریت اقتصادی در خانواده، قناعت، مدیریت دخل و خرج و…) پرداخته می شود.

یادآور می شود، برنامه «خونه زندگی» به تهیه کنندگی «سارا شریفی» و «شهرام زین العابدین»، شنبه تا پنجشنبه هر هفته، از ساعت ۱۰:۳۰ به مدت ۸۰ دقیقه از موج اف.ام ردیف ۱۰۲ مگاهرتز تقدیم شنونده های صدای دانش، نشاط و آرامش می شود.

 

کد خبر: # 149602172795

دیدگاهتان را بنویسید