ارتقای شرایط بهره برداری تصفیه خانه های فاضلاب محلی شهر تهران

به گزارش صبای سلامت، معاون بهره برداری شرکت فاضلاب تهران از ارتقای شاخص های کیفی و شرایط بهره برداری تصفیه خانه های فاضلاب محلی شهر تهران خبرداد و گفت: ارتقای کیفیت پساب تولیدی در تصفیه خانه های فاضلاب محلی شهر تهران از اولویت های این شرکت است.

یونس مظاهری زاده در این باره گفت : هم اکنون شش تصفیه خانه فاضلاب محلی در شهر تهران در مدار بهره برداری قرار دارد که شامل تصفیه خانه های فاضلاب زرگنده، قیطریه، اکباتان، صاحبقرانبه، محلاتی و شهرک قدس است و ارتقای کمی و کیفی پساب تولید شده در این تصفیه خانه ها در دستور کار شرکت قرار گرفته است.

او به گسترش فعالیت های نظارتی معاونت بهره برداری همزمان با انتقال این واحدها به شرکت فاضلاب تهران اشاره کرد و گفت: در حال حاضر ابزارهای دقیق کنترلی و تجهیزات پایش لحظه ای پساب با اختصاص بودجه لازم در تصفیه خانه های محلی نصب و راه اندازی شده است به طوری که پایش روزانه پساب و افزایش کارکرد تصفیه خانه های فاضلاب در حد استانداردهای تعریف شده انجام می شود.

مظاهری زاده دیگر اقدامات معاونت بهره برداری شرکت فاضلاب تهران را ارتقای سیستم برق و ممیزی بلوئر ها جهت کنترل مصرف انرژی و همچنین استفاده از تکنیک های بروز جهت ویدئومتری شبکه و خطوط انتقال و تعمیر دستگاه فیلتر پرس برای خشک شدن لجن مازاد در تصفیه خانه ها عنوان کرد.

کد خبر: # 149510261207

دیدگاهتان را بنویسید