سرپرست اورژانس کشور

آمادگی پرسنل و خودروهای اورژانس از ابتدای بارش‌ها

سرپرست اورژانس کشور با اشاره به وقوع سرما و یخبندان از چند روز گذشته گفت: به محض مشاهده هشدارها همه آمبولانس‌های اورژانس به زنجیر چرخ مجهز شدند و همکاران هم آماده بودند تا کار امدادرسانی را به خوبی انجام دهند.

به گزارش صبای سلامت، پپرحسین کولیوند سرپرست اورژانس کشور با اشاره به سرما و یخبندان در چند روز اخیر،‌ گفت: به محض مشاهده هشدارها همه آمبولانس‌های اورژانس به زنجیر چرخ مجهز شدند و همکاران هم آماده بودند تا کار امدادرسانی را به خوبی آغاز کنند.

وی افزود: درخواست کمک از طرف مسافران به سازمان اورژانس اعلام شد و ما نیز خود را به افراد جامانده در راه رساندیم. با وجود اینکه جاده همانطور که برای بقیه لغزنده بود، برای ما نیز خطرناک بود ولی به دلیل تجهیز بودن خودروها مشکلی به وجود نیامد.

کولیوند اظهار داشت: چند نفر خانم باردار در مسیری بسته گرفتار شده بودند و راهی با خودرو برای رسیدن به آنان نبود که همکاران بنده با برانکار خود را به بیمار رسانده و آنها را به مراکز درمانی انتقال دادند.

سرپرست اورژانس کشور در گفتگو با فارس گفت: کافی است افراد دیابتی مقدار کمی در سرما و یخبندان بمانند، اینجاست که زخم آنها تشدید می‌شود و آسیب فراوانی به آنان می‌رساند.

وی تصریح کرد: با توجه به سرمای شدید موجود و یخبندان حضور اورژانس الزامی است. اگر چه همیشه پیشگیری توصیه می‌شود ولی ما حضور داریم تا زمان از دست نرود، زیرا حفظ جان هم‌وطنان اهمیت دارد.

کولیوند گفت: هموطنانی که از بخاری‌های گازسوز و نفت‌سوز استفاده می‌کنند، حتماً توصیه‌های ایمنی را رعایت کنند و اگر سردرد یا گیجی در خود احساس کردند پنجره‌ای را باز کنند و طی تماسی با ۱۱۵ همکاران بنده را در جریان بگذارند.

سرپرست اورژانس کشور در پایان اضافه کرد: اگر مردم نسبت به نصب بخاری دقت لازم را داشته باشند و توصیه‌ها را جدی بگیرند، مشکل خاصی اتفاق نمی‌افتد، ولی به دلیل اینکه بیشتر اتفاقات در شب است، حادثه اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام//

کد خبر: # 149611094716

دیدگاهتان را بنویسید